عایق رنگی استخر و منابع آب آشامیدنی و فروش رنگ استخری ضد جلبک

عایق کاری استخر با مواد پلیمری ( پلیمر مایع تقویت شده ) - رنگ استخر ضد جلبک پرورش ماهی و استخر های ویلائی

عایق رنگی استخر و منابع آب آشامیدنی و فروش رنگ استخری ضد جلبک

عایق کاری استخر با مواد پلیمری ( پلیمر مایع تقویت شده ) - رنگ استخر ضد جلبک پرورش ماهی و استخر های ویلائی

عایق رنگی استخر و منابع آب آشامیدنی و فروش رنگ استخری ضد جلبک

ارائه کننده انواع مواد عایق رنگی استخر و منابع آب کشاورزی و حوضچه پرورش ماهی .
انواع مواد مکمل عایق کاری سیمان و بتون
انواع رنگ استخری پایه حلال و رنگ استخری اپوکسی
توزیع ملات زود گیر جهت آب بندی فشار منفی استخر
شرکت همارا صنعت منفرد 04132801081
تلگرام و واتساپ : 09147376247

۲ مطلب در مرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

فلاکولانت یا فلوکولانت چیست؟

فلاکولانت یا به عبارتی (لخته ساز) و مواد کواگولانت مشهور به (منعقد کننده) ها مواد شیمیایی هستند که برای جدا سازی ذرات معلق شناور در انواع آبها مورد استفاده قرار می گیرد .

در حال حاضر استفاده از لخته ساز های و کواگولانت پلیمری امری رایج در تصفیه آب و پساب های صنعتی می‌باشد و انواع آنیونی ، نانیونیک ( خنثی یا غیر یونی ) و کاتیونی آن به صورت بسیار متنوعی در انواع مختلف صنایع مورد استفاده قرار می گیرند.

توصیف فرآیند عملکرد فلوکولاسیون

فلوکولاسیون ( flocculation ) یا لخته سازی فرآیند بسیار جالبی است که در طی آن ذرات جامد از مایع در طی یک مرحله مکانیزم فیزیکی و شیمیایی به صورت دانه و یا ورقه جدا سازی می شوند . این ذرات به راحتی دیسپرس شده و نیرویی که آن ها در کنار یکدیگر نگه می دارد مانند و شبیه به نیروی کشش سطحی در مباحث مایعات است . فلوکولاسیون در صنایع می تواند یک امر خوشایند و یا ناخوشایند باشد و روش های زیادی برای ایجاد و یا از بین بردن این پدیده انجام می شود. در فرآیند های تصفیه آب هدف تشکیل لخته هاست است و عموما به کمک فلاکولانت انجام می پذیرد .

فرآیند لخته سازی عموما همراه و در تکمیل فرآیند انعقاد انجام می گیرد . در طول تاریخ انعقاد در تصفیه آب برای حذف کدورت و رنگ و مواد خطرناک به کار گرفته شده است . برای انجام فرآیند انعقاد نیاز به بهینه سازی مقدار منعقدکننده و pH، مخصوصا در هنگام حذف مواد آلی است . عموماً انعقاد از طریق ناپایداری پساب توسط منعقدکننده ها اتفاق می افتد. منعقدکننده ها می توانند به دو گروه اصلی منعقدکننده های فلزی و پلیمری تقسیم شوند. انعقاد با فاکتورهایی که باعث پایدارسازی آلاینده ها از جمله رنگ در پساب می شوند مقابله می کند و باعث ایجاد توده ها می شود.

 

فروش پلی آلومینیوم کلراید

 یکی از محصولاتی که جهت منعقد کننده آب استفاده می شود کواگولانت می‌باشد این محصول که به صورت پودری در بازار فروش عرضه می گردد موجب ته نشینی مواد آلاینده آب و رسوب آنها می گردد . قیمت کواگولانت با توجه به مسائل اقتصادی اخیر رشد قابل توجهی داشته و عملاً استفاده از آن به عنوان منعقد کننده آب توجیه اقتصادی نداشته است. به همین دلیل منعقد کننده آب با فرمول های شیمیایی متنوع‌تری وارد بازار مصرف گردید.
پلی آلومینیوم کلراید یکی از بهترین نوع مواد منعقد کننده آب می باشد که به صورت مایع در بازار فروش مواد منعقد کننده آب مورد استفاده قرار می گیرد .
عملکرد جالب و فوق العاده منحصر به فرد این محصول مورد توجه مصرف کنندگان قرار گرفته است و موجب گردیده است که طیف وسیعی از مصرف‌کنندگان مواد منعقد کننده آب با توجه به رویکرد نوین این محصول آن را جایگزین آنتی اسکالانت و کواگولانت نمایند . 
بدیهی است ویژگی های منحصر به فرد پلی آلومینیوم کلراید مایع آن را از سایر مواد منعقد کننده آب متمایز نموده است . مصرف بسیار کم آن در هر لیتر آب باعث صرفه جویی بسیار مناسب و قابل توجهی در مورد مسائل مالی و اقتصادی داشته باشد . نگهداری و نحوه استفاده آن بسیار آسان تر از سایر مواد منعقد کننده آب میباشد . 

پلی آلومینیوم کلراید

به هیچ عنوان سمی نبوده و قابل استفاده برای انواع سیستم های تصفیه آب و سایر مسائل مربوط به ته نشینی و رسوب کنندگی آب می باشد . پلی آلومینیوم کلراید مایع زرد رنگ می باشد که جهت ته نشین نمودن مواد معلق در آب استفاده می گردد. بدین صورت که با اتصال مولکولی بین مواد موجود در این محلول و مواد معلق در آب باعث سنگینی آنها شده و سریعاً عملیات رسوب و ته نشینی آب را انجام می دهد . با توجه به وجود آلومینیوم در مواد ته نشین شده امکان استفاده از آن رسوب برای مصارف کشاورزی بسیار مناسب می باشد . در آب شیرین کن های صنعتی و سنتی می توان از پلی آلومینیوم کلراید استفاده نمود و در حوضچه های استراحت جهت ته نشین نمودن مواد مورد مصرف قرار گیرد .

 

لخته سازی واژه دیگری است که به عملیات برخورد توده ها باهم ، تجمع توده ها و ایجاد فلاک های بزرگتر اطلاق می شود. فرآیند انعقاد و لخته سازی شامل دو قسمت، که در مرحله اول، اختلاط سریع منعقدکننده درون آب یا پساب از طریق هم زدن شدید انجام می شود و در مرحله دوم لخته سازی برای تبدیل ذرات کوچک به توده های بزرگ تر از طریق هم زدن بسیار آرام صورت می پذیرد، است. کواگولانت و فلاکولانت به ترتیب به منعقد کننده و لخته ساز اطلاق می شوند.

حذف موثر ذرات کلوییدی موجود در آب:

آب ها ی موجود ناخالصی ها و آلودگی های فراوانی دارند که هر کدام از مراحل تصفیه ی آب را به خود اختصاص داده اند اما ذرات کلوئیدی موجود در آن ها به یک نگرانی عمده برای همه ی دولت ها تبدیل گشته است. بعضی از این ذرات دارای گروه هایی می باشند که در صورت جدا نشدن از آب در طی فرایند های تصفیه، می توانند با فلزات تشکیل کمپلکس های پیچیده ای دهند و زمینه را برای مسمومیت ها ی عمده فراهم نمایند. علاوه بر این ، این مواد می توانند زمینه را برای رشد باکتری ها فراهم نمایند و موجب کدر شدن آب و نامطلوب گشتن طعم آن گردند.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر با پیج زیر در ارتباط باشید