عایق رنگی استخر و منابع آب آشامیدنی و فروش رنگ استخری ضد جلبک

عایق کاری استخر با مواد پلیمری ( پلیمر مایع تقویت شده ) - رنگ استخر ضد جلبک پرورش ماهی و استخر های ویلائی

عایق رنگی استخر و منابع آب آشامیدنی و فروش رنگ استخری ضد جلبک

عایق کاری استخر با مواد پلیمری ( پلیمر مایع تقویت شده ) - رنگ استخر ضد جلبک پرورش ماهی و استخر های ویلائی

عایق رنگی استخر و منابع آب آشامیدنی و فروش رنگ استخری ضد جلبک

ارائه کننده انواع مواد عایق رنگی استخر و منابع آب کشاورزی و حوضچه پرورش ماهی .
انواع مواد مکمل عایق کاری سیمان و بتون
انواع رنگ استخری پایه حلال و رنگ استخری اپوکسی
توزیع ملات زود گیر جهت آب بندی فشار منفی استخر
شرکت همارا صنعت منفرد 04132801081
تلگرام و واتساپ : 09147376247

فلاکولانت یا فلوکولانت چیست؟

فلاکولانت یا به عبارتی (لخته ساز) و مواد کواگولانت مشهور به (منعقد کننده) ها مواد شیمیایی هستند که برای جدا سازی ذرات معلق شناور در انواع آبها مورد استفاده قرار می گیرد .

در حال حاضر استفاده از لخته ساز های و کواگولانت پلیمری امری رایج در تصفیه آب و پساب های صنعتی می‌باشد و انواع آنیونی ، نانیونیک ( خنثی یا غیر یونی ) و کاتیونی آن به صورت بسیار متنوعی در انواع مختلف صنایع مورد استفاده قرار می گیرند.

توصیف فرآیند عملکرد فلوکولاسیون

فلوکولاسیون ( flocculation ) یا لخته سازی فرآیند بسیار جالبی است که در طی آن ذرات جامد از مایع در طی یک مرحله مکانیزم فیزیکی و شیمیایی به صورت دانه و یا ورقه جدا سازی می شوند . این ذرات به راحتی دیسپرس شده و نیرویی که آن ها در کنار یکدیگر نگه می دارد مانند و شبیه به نیروی کشش سطحی در مباحث مایعات است . فلوکولاسیون در صنایع می تواند یک امر خوشایند و یا ناخوشایند باشد و روش های زیادی برای ایجاد و یا از بین بردن این پدیده انجام می شود. در فرآیند های تصفیه آب هدف تشکیل لخته هاست است و عموما به کمک فلاکولانت انجام می پذیرد .

فرآیند لخته سازی عموما همراه و در تکمیل فرآیند انعقاد انجام می گیرد . در طول تاریخ انعقاد در تصفیه آب برای حذف کدورت و رنگ و مواد خطرناک به کار گرفته شده است . برای انجام فرآیند انعقاد نیاز به بهینه سازی مقدار منعقدکننده و pH، مخصوصا در هنگام حذف مواد آلی است . عموماً انعقاد از طریق ناپایداری پساب توسط منعقدکننده ها اتفاق می افتد. منعقدکننده ها می توانند به دو گروه اصلی منعقدکننده های فلزی و پلیمری تقسیم شوند. انعقاد با فاکتورهایی که باعث پایدارسازی آلاینده ها از جمله رنگ در پساب می شوند مقابله می کند و باعث ایجاد توده ها می شود.

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی