عایق رنگی استخر و منابع آب آشامیدنی و فروش رنگ استخری ضد جلبک

عایق کاری استخر با مواد پلیمری ( پلیمر مایع تقویت شده ) - رنگ استخر ضد جلبک پرورش ماهی و استخر های ویلائی

عایق رنگی استخر و منابع آب آشامیدنی و فروش رنگ استخری ضد جلبک

عایق کاری استخر با مواد پلیمری ( پلیمر مایع تقویت شده ) - رنگ استخر ضد جلبک پرورش ماهی و استخر های ویلائی

عایق رنگی استخر و منابع آب آشامیدنی و فروش رنگ استخری ضد جلبک

ارائه کننده انواع مواد عایق رنگی استخر و منابع آب کشاورزی و حوضچه پرورش ماهی .
انواع مواد مکمل عایق کاری سیمان و بتون
انواع رنگ استخری پایه حلال و رنگ استخری اپوکسی
توزیع ملات زود گیر جهت آب بندی فشار منفی استخر
شرکت همارا صنعت منفرد 04132801081
تلگرام و واتساپ : 09147376247

عایق رطوبتی استخر چیست ؟

استفاده از عایق استخر در طراحی استخر می‌تواند به طور بالقوه‌ای در هزینه‌های تعمیر و نگهداری صرفه‌جویی کند و تجربه بهتری را برای مشتریان رقم بزند.

در حقیقت، کسب و کارهای فعال در حوزه خدمات استخر و سونا به دنبال صرفه جویی در هزینه‌ها و افزایش حاشیه سود خود هستند و با عایق بندی استخر می‌توانند به این مهم دست پیدا کنند.

اما اگر به انتخاب نوع عایق و روش اجرای درست عایق کاری استخر توجه نشود، کسب و کارها متحمل هزینه‌های سنگین می‌شوند و مشتریان خود را از دست می‌دهند. پس به دلیل اهمیت بالای موضوع، ما در این مقاله از وبلاگ عایق استخر در مورد دلایل عایق بندی استخر و انواع عایق استخر آنها صحبت می‌کنیم.

عایق رطوبتی استخر

 

اجرای عایق استخر چه مزایایی دارد؟

1. کاهش وابستگی به تنظیم‌کننده‌های دما و گرمایش استخر 2. صرفه‌جویی در هزینه‌ها 3. کاهش مصرف انرژی 4. کاهش اتلاف آب 5. کاهش انتشار دی اکسید کربن 6. کاهش استفاده از مواد شیمیایی

 عایق‌کاری می‌تواند به طرق مختلفی به صرفه‌جویی در هزینه‌ها کمک کند. اگر مجموعه‌های خدماتی که دارای استخر هستند از نوعی مکانیسم تنظیم دما برای حفظ آب در دمای ایده آل برای رضایت مشتریان استفاده می‌کنند. با این حال، تنظیم مداوم دمای استخر نیاز به انرژی زیاد، هزینه‌های نگهداری و سایر هزینه‌های خدماتی دارد که می‌تواند مبالغ سنگینی را بر دوش کسب و کارها بگذارند. در حالی که اگر روی عایق کاری استخر سرمایه‌گذاری شود، وابستگی به تنظیم‌کننده‌های دما کاهش پیدا می‌کند و خروجی انرژی بهینه می‌شود. این مهم به صرفه‌جویی در هزینه‌های عملیاتی منجر می‌شود. به عبارتی، عایق استخر یک سرمایه‌گذاری بلندمدت است که مزایای مالی بسیاری را به همراه دارد.

برای گرم کردن، تمیز کردن و حفظ گردش آب استخر به مقدار زیادی انرژی نیاز است، بنابراین انجام این کارها می‌تواند تاحدودی گران تمام شود. همه این مشکلات را می‌توان به راحتی با عایق کاری مناسب استخر حل کرد. ایده اجرای عایق استخر ممکن است در ابتدا عجیب و پرهزینه به نظر برسد اما این مهم بلند مدت به سود کسب و کارها خواهد بود. اگر بین دمای آب استخر و دمای زمین یا هوا تفاوت وجود داشته باشد و اگر دیوارهای استخر نیز به درستی عایق بندی نشده باشند، گرما از دیوارها عبور کرده و از آن خارج می‌شود. این امر در مورد از دست دادن گرما از طریق تبخیر نیز صدق می‌کند زیرا این اختلاف دما باعث تبخیر آب گرم می‌شود. عایق به استخر کمک می‌کند تا گرمای به دست آمده از منابع طبیعی را حفظ کند. بنابراین دیگر نیازی به گرم کردن استخر نیست و در نتیجه مقداری زیادی انرژی ذخیره می‌شود.

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی